Właśnie ukazał się 11. numer Magazynu Kompas NGO – czasopisma wydawanego przez Fundację Pro NGO.
Kwartalnik stanowi źródło wiedzy i inspiracji dla przedstawicieli zarówno biznesu, jak i NGO. Celem magazynu jest popularyzowanie idei CSR i zrównoważonego rozwoju, zachęcenie biznesu do realizacji projektów we współpracy z NGO oraz otwarcie pracowników na wolontariat. W czasopiśmie ukazują się materiały eksperckie, które odpowiadają na potrzeby wszystkich sektorów.
W najnowszym wydaniu znalazł się artykuł Małgorzaty Baran, redaktorki naczelnej PRoto.pl, na temat wpływu sztucznej inteligencji na branżę komunikacji marketingowej. Nie zabrakło też innych tematów z dziedziny komunikacji – odbiorcy magazynu mogą sięgnąć do tekstów „Dlaczego PR »także« w małej organizacji jest kluczowy?” oraz „Marka osobista na LinkedInie”.
Co więcej, czytelnicy mogą zgłębić temat bioróżnorodności oraz dowiedzieć się więcej na temat tempa wymierania gatunków fauny i flory z artykułu „Co to jest i po co nam bioróżnorodność?”, który wyjaśnia jaki wpływ na planetę oraz przyrodę ma człowiek.
W tym numerze znalazły się także praktyczne porady dotyczące tego, jak dobrze przygotować się do rozmowy rekrutacyjnej – na ten temat przeczytać można w artykule „Rozmowa rekrutacyjna: nie zgłaszaj się nieprzygotowany!”. Z kolei o tym, jak pogodzić oczekiwania pracodawców i kandydatów oraz jak zmienia się proces rekrutacji, traktuje tekst „Praktyki rekruterów a oczekiwania kandydatów – czego możesz się spodziewać, przystępując do rekrutacji”.
Poruszono także temat pożegnań z pracownikami. W tekście „Offboarding – najlepsze ostatnie wrażenie” opisano istotne kroki niezbędne do przeprowadzenia profesjonalnego i efektywnego procesu offboardingu.
W wydaniu znaleźć można również artykuł podsumowujący wydarzenie CSR i ESG – od ludzi dla ludzi, które – już po raz trzeci – odbyło się 5 września 2024 roku w Krakowie.
Magazyn można bezpłatnie pobrać na stronie.
PRoto.pl jest patronem medialnym publikacji.