Naciśnij przycisk odtwarzania, aby odsłuchać tę zawartość
1x
Szybkość odtwarzania- 0.5
- 0.6
- 0.7
- 0.8
- 0.9
- 1
- 1.1
- 1.2
- 1.3
- 1.5
- 2
Bioróżnorodność, offboarding, AI w marketingu. Już jest 11. numer Magazynu Kompas NGO. właśnie ukazał się 11. numer magazynu kompas ngo – czasopisma wydawanego przez fundację pro ngo. kwartalnik stanowi źródło wiedzy i inspiracji dla przedstawicieli zarówno biznesu, jak i ngo. celem magazynu jest popularyzowanie idei csr i zrównoważonego rozwoju, zachęcenie biznesu do realizacji projektów we współpracy z ngo oraz otwarcie pracowników na wolontariat. w czasopiśmie ukazują się materiały eksperckie, które odpowiadają na potrzeby wszystkich sektorów. w najnowszym wydaniu znalazł się artykuł małgorzaty baran, redaktorki naczelnej proto.pl, na temat wpływu sztucznej inteligencji na branżę komunikacji marketingowej. nie zabrakło też innych tematów z dziedziny komunikacji – odbiorcy magazynu mogą sięgnąć do tekstów „dlaczego pr »także« w małej organizacji jest kluczowy?” oraz „marka osobista na linkedinie”. co więcej, czytelnicy mogą zgłębić temat bioróżnorodności oraz dowiedzieć się więcej na temat tempa wymierania gatunków fauny i flory z artykułu „co to jest i po co nam bioróżnorodność?”, który wyjaśnia jaki wpływ na planetę oraz przyrodę ma człowiek. w tym numerze znalazły się także praktyczne porady dotyczące tego, jak dobrze przygotować się do rozmowy rekrutacyjnej – na ten temat przeczytać można w artykule „rozmowa rekrutacyjna: nie zgłaszaj się nieprzygotowany!”. z kolei o tym, jak pogodzić oczekiwania pracodawców i kandydatów oraz jak zmienia się proces rekrutacji, traktuje tekst „praktyki rekruterów a oczekiwania kandydatów – czego możesz się spodziewać, przystępując do rekrutacji”. poruszono także temat pożegnań z pracownikami. w tekście „offboarding – najlepsze ostatnie wrażenie” opisano istotne kroki niezbędne do przeprowadzenia profesjonalnego i efektywnego procesu offboardingu. w wydaniu znaleźć można również artykuł podsumowujący wydarzenie csr i esg – od ludzi dla ludzi, które – już po raz trzeci – odbyło się 5 września 2024 roku w krakowie. magazyn można bezpłatnie pobrać na stronie. proto.pl jest patronem medialnym publikacji.
Właśnie ukazał się 11. numer Magazynu Kompas NGO – czasopisma wydawanego przez Fundację Pro NGO.
Kwartalnik stanowi źródło wiedzy i inspiracji dla przedstawicieli zarówno biznesu, jak i NGO. Celem magazynu jest popularyzowanie idei CSR i zrównoważonego rozwoju, zachęcenie biznesu do realizacji projektów we współpracy z NGO oraz otwarcie pracowników na wolontariat. W czasopiśmie ukazują się materiały eksperckie, które odpowiadają na potrzeby wszystkich sektorów.
W najnowszym wydaniu znalazł się artykuł Małgorzaty Baran, redaktorki naczelnej PRoto.pl, na temat wpływu sztucznej inteligencji na branżę komunikacji marketingowej. Nie zabrakło też innych tematów z dziedziny komunikacji – odbiorcy magazynu mogą sięgnąć do tekstów „Dlaczego PR »także« w małej organizacji jest kluczowy?” oraz „Marka osobista na LinkedInie”.
Co więcej, czytelnicy mogą zgłębić temat bioróżnorodności oraz dowiedzieć się więcej na temat tempa wymierania gatunków fauny i flory z artykułu „Co to jest i po co nam bioróżnorodność?”, który wyjaśnia jaki wpływ na planetę oraz przyrodę ma człowiek.
W tym numerze znalazły się także praktyczne porady dotyczące tego, jak dobrze przygotować się do rozmowy rekrutacyjnej – na ten temat przeczytać można w artykule „Rozmowa rekrutacyjna: nie zgłaszaj się nieprzygotowany!”. Z kolei o tym, jak pogodzić oczekiwania pracodawców i kandydatów oraz jak zmienia się proces rekrutacji, traktuje tekst „Praktyki rekruterów a oczekiwania kandydatów – czego możesz się spodziewać, przystępując do rekrutacji”.
Poruszono także temat pożegnań z pracownikami. W tekście „Offboarding – najlepsze ostatnie wrażenie” opisano istotne kroki niezbędne do przeprowadzenia profesjonalnego i efektywnego procesu offboardingu.
W wydaniu znaleźć można również artykuł podsumowujący wydarzenie CSR i ESG – od ludzi dla ludzi, które – już po raz trzeci – odbyło się 5 września 2024 roku w Krakowie.
Magazyn można bezpłatnie pobrać na stronie.
PRoto.pl jest patronem medialnym publikacji.