Digital PR, agencja PR specjalizująca się w komunikacji za pośrednictwem mediów elektronicznych, otwiera filię w Polsce. Warszawskie biuro będzie rozwijało usługę budowania i wspierania reputacji firm w Internecie poprzez kontakty z twórcami blogosfery i czołowymi liderami opinii w sieci, stosując narzędzia komunikacji dostosowane do potrzeb konsumentów. Digital PR planuje wdrażać projekty komunikacyjne m.in. za pośrednictwem portali społecznościowych oraz poprzez tworzenie społeczności wokół marek i blogów korporacyjnych.
Filia Digital PR w Warszawie będzie czwartym oddziałem sieci, którą obecnie tworzą biura w Mediolanie, Rzymie i Barcelonie. W globalnym portfolio firmy znajdują się takie marki, jak: Microsoft, Fiat, Nike, Coca-Cola, Roche czy GlaxoSmithKline.
Pierwszym pracownikiem polskiej filii Digital PR jest Tomasz Relewicz, który obejmuje stanowisko account managera i jest odpowiedzialny za wdrażanie nowych narzędzi oraz pozyskiwanie i obsługę nowych klientów. (kk)