W maju 2018 roku Biuro Promocji Turystyki Sri Lanki rozpoczęło współpracę z Consulting’n more i Goodfellas Group. Celem projektu realizowanego przez agencje ma być prezentacja oferty turystycznej Sri Lanki oraz promocja kraju w Europie Środkowo-Wschodniej jako atrakcyjnego kierunku turystycznego.
Goodfellas Group odpowiada za realizację road show dla branży turystycznej (tour operatorów i biur podróży) oraz mediów – przewidziano spotkania w trzech miastach Polski i Węgier – Warszawie, Krakowie oraz Budapeszcie, które odbędą się kolejno 14, 15 i 17 maja 2018 roku. Agencja zajmuje się organizacją eventów oraz budowaniem frekwencji.
Za promocję wydarzeń odpowiada natomiast Consulting’n more. Do zadań agencji należą: przygotowanie i dystrybucja materiałów prasowych, zaproszenie dziennikarzy na eventy, obsługa medialna wydarzeń oraz media relations po zakończeniu road show.
Współpracę nawiązano w wyniku konkursu ofert. Ma ona charakter projektowy i ma trwać przez trzy miesiące.
Po stronie Goodfellas Group działania dla klienta koordynują Michał Michałowski, Senior Partner, i Sebastian Paliwoda, Event Coordinator. W agencji Consulting’n more za projekt odpowiadają Magdalena Mikołajczak, Account Manager, oraz Natalia Waszczuk, Account Executive. (pp)