„Fotel pięciogwiazdkowy” to tytuł nowej kampanii wizerunkowej PKP Intercity. Główny bohater kampanii – Pan Fotel***** – pojawia się we wszystkich dużych miastach Polski. Podróżuje, obserwuje i komentuje. Swoje spostrzeżenia i refleksje umieszcza w blogu, który można czytać i komentować pod adresem: (http://fotel.intercity.pl).
„Zależy nam na unowocześnieniu naszego wizerunku, na pokazaniu, że kolej potrafi się zmieniać. Chcemy złamać stereotyp kolei nieprzyjaznej pasażerom i niereformowalnej. Świeżość, młodość i niekonwencjonalność polskiego przewoźnika kolejowego pokazujemy z klasą, ale też z lekkim przymrużenim oka” – mówi Anna Rosiek, PR Manager PKP Intercity. Kampania będzie trwać od 20 października do połowy grudnia. Obejmie telewizję, prasę i materiały POS. Więcej informacji: www.intercity.com.pl.