niedziela, 24 listopada, 2024
Strona głównaAktualnościBlueBox Media dla młodych mam

BlueBox Media dla młodych mam

Marka Carriwell Polska, producent bielizny ciążowej, wybrał BlueBox Media do obsługi swoich działań w sieci. Zespół agencji odpowiada m.in. za wizerunek marki na Facebooku.

Do jego zadań należy także stworzenie serwisu dla akcji „Wygraj Wyprawkę”, skierowanej do młodych mam. Opracowano layout, logo oraz katalog produktów marki klienta. Akcję wspiera fanpage marki, za obsługę którego również odpowiada BlueBox Media.

Klient sam zgłosił się do agencji, a umowę podpisano na czas nieokreślony. Wcześniej nie współpracował na polskim rynku z żadną agencją social media ani PR. Współpracę koordynuje Ewelina Dziubińska. (es)

Poprzedni artykuł
Następny artykuł

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj