sobota, 21 grudnia, 2024
Strona głównaAktualnościBluerank wzmacnia PR i marketing. Nowymi osobami Joanna Blewąska i Marta Markowska

Bluerank wzmacnia PR i marketing. Nowymi osobami Joanna Blewąska i Marta Markowska

Agencja marketingu internetowego Bluerank wzmacnia dział PR i marketingu. Do zespołu dołączyły Joanna Blewąska (na zdjęciu głównym po prawej stronie), która rozpoczęła pracę na stanowisku PR Specialist, oraz Marta Markowska, która objęła funkcję Marketing Managera.

Nowa PR Specialist od grudnia 2019 roku odpowiada za działania wizerunkowe, relacje z mediami, obsługę strony internetowej i profili w mediach społecznościowych. Wspiera także działania employer branding oraz wzmocnia dział strategii w Bluerank. Jako trener biznesu oraz moderator design thinking będzie współpracowała z klientami i partnerami przy tworzeniu i realizacji ich strategii komunikacyjnych i biznesowych, zgodnie z ideą customer journey i customer experience.

Joanna Blewąska przez ostatnie lata była rzecznikiem prasowym w Urzędzie Marszałkowskim Województwa Łódzkiego. Wcześniej pracowała także jako dziennikarz i redaktor prasowy oraz reporter radiowy. Studiowała ekonomię na Uniwersytecie Łódzkim, ukończyła również kierunki public relations oraz coaching w Szkole Głównej Handlowej w Warszawie.

Marta Markowska odpowiada za wprowadzenie nowej strategii marketingu, stawiając na komunikację nowych produktów i usług, działania wizerunkowe, organizację wydarzeń branżowych i public relations. Wcześniej zajmowała się marketingiem i public relations Łódzkiej Kolei Aglomeracyjnej. Ma również doświadczenie dziennikarskie, które zdobywała m.in. w TVP. Specjalizuje się w komunikacji korporacyjnej, media relations, social mediach i budowaniu wizerunku pracodawcy. Posiada międzynarodowy certyfikat kompetencji digital marketingowych DIMAQ Professional. Jest absolwentką socjologii na Uniwersytecie Łódzkim i zarządzania marketingowego na Akademii im. Leona Koźmińskiego w Warszawie.

Zatrudnienie nowych osób w Bluerank wiąże się z rozwojem działu marketingu i przyjętą nową strategią komunikacji agencji. (kd)

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj