sobota, 26 października, 2024
Strona głównaAktualnościBłyskawiczna kampania

Błyskawiczna kampania

Jak dowiadujemy się z portalu adweek.com, agencja Leo Burnett otrzymała 18 lipca zlecenie w związku z wojną w Libanie. Bank Audi zlecił agencji zaprojektowanie reklamy, jednak nie chodziło o zwykły spot, przedstawiający produkty tej instytucji. Bank poprosił o stworzenie w 24 godziny „kampanii ku pokrzepieniu serc”, której motywem przewodnim miał być rysunek słońca wykonany przez dziecko. Agencja opracowała taką reklamę z hasłem: „Nie ważne ile zbierze się chmur, nad Libanem będzie świecić słońce”.
Po trzech dniach spot był nadawany przez libańskie stacje telewizyjne, a akcja znalazła wielu naśladowców wśród firm działających w Libanie. Zadeklarowały one pomoc w odbudowie zniszczonego wojną kraju.

Poprzedni artykuł
Następny artykuł

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj