Z początkiem lipca 2024 roku Agata Bieniek objęła stanowisko Marketing Managerki Bolt w Polsce. W tej roli zarządza zespołem marketingu w polskiej siedzibie firmy i odpowiada za lokalne działania aplikacji oferującej usługi w zakresie mobilności. Bieniek przejęła zadania Dominiki Pęk.
Zespół marketingu Bolt w Polsce składa się z działu lokalizacji treści oraz zarządzania społecznością. Agata Bieniek jest odpowiedzialna za lokalne działania firmy, zarządzanie kontami społecznościowymi, prowadzenie kampanii promocyjnych z wykorzystaniem m.in. „niestandardowych” ambasadorów. Jej zadaniem jest także wprowadzanie i adaptacja globalnych projektów firmy.
Jednym z jej ostatnich projektów jest m.in. kampania „Unicorn Scooters”, zrealizowana we współpracy z działem PR czy akcja marketingowa dla użytkowników Bolt Food współpracy z dostawcą płatności Blik.
Bieniek pracuje w Bolcie od wiosny 2023 roku. Do tej pory pełniła funkcję Marketing Specialist. Wcześniej z kolei była Growth Specialist w jednym z warszawskich software houseów, gdzie zajmowała się głównie działaniami marketingowymi na rynkach zagranicznych. Doświadczenie zdobywała także w międzynarodowych firmach zajmujących się rozwiązaniami dla sektora transportowego i związanego z zarządzaniem ruchem. (mb)