Bank Ochrony Środowiska na początku września 2024 roku opublikował zapytanie ofertowe na prowadzenie profili marki BOŚ w social mediach. Współpraca ma objąć obsługę kont na platformach Facebook, X, LinkedIn, YouTube, Instagram i TikTok.
Głównym zadaniem firmy będzie umocnienie wizerunku BOŚ jako kluczowego podmiotu zapewniającego finansowanie inwestycji proekologicznych oraz działającego z poszanowaniem zasad zrównoważonego rozwoju, a także poszerzanie społecznej świadomości na temat konieczności rozwoju inwestycji w ochronę środowiska. Zadania agencji będą ukierunkowane na aktywne przyczynianie się do pozyskiwania klientów banku.
Wybrana firma zajmie się m.in. założeniem kont marki na Instagramie, Facebooku i TikToku oraz prowadzeniem profili BOŚ na pozostałych platformach, opracowaniem i realizacją strategii kampanii promocyjnej marki w serwisach społecznościowych, analizą statystyk efektów działań prowadzonych w social mediach oraz podejmowaniem współprac i działań mających na celu zwiększenie widoczności marki. Ponadto wśród obowiązków agencji będzie publikowanie wpisów dotyczących zagadnień ekologicznych oraz produktów bankowych, mających na celu zwiększenie świadomości klientów na temat oferty BOŚ. Wybrana firma ma zająć się również organizowaniem konkursów oraz prowadzeniem płatnych kampanii reklamowych w serwisach społecznościowych.
Umowa zostanie zawarta na czas określony – 36 miesięcy.
Oferty można składać do 12 września 2024 roku do godziny 12:00 przez formularz dostępny na stronie BOŚ. Powinny one zawierać propozycję strategii dla marki BOŚ obowiązującą od października 2024 do grudnia 2025 – zgodną z załączonym na stronie briefem oraz KPI – oraz ofertę cenową i cennik usług, które nie zostaną objęte umową, a które może świadczyć agencja w ramach promowania marki w social mediach (np. czasowa współpraca z influencerami).
Szczegóły dostępne są na stronie. (kn)