wtorek, 19 listopada, 2024
Strona głównaAktualnościBranded content sposobem na przyciągnięcie klienta

Branded content sposobem na przyciągnięcie klienta

W Stanach Zjednoczonych 70 proc. respondentów zadeklarowało, że wierzy w rekomendacje dotyczące konkretnych marek, jeśli składają je członkowie ich rodzin lub przyjaciele. 46 proc. – wierzy w pozytywne opinie w sieci, zaś tylko 10 proc. – ufa reklamom.

Marketerzy mają o wiele większe możliwości kontaktu z konsumentem niż kiedyś – twierdzi Tracy Stokes z firmy Forrester. Szansą na zapełnienie luki pomiędzy emocjonalnym wpływem telewizji a możliwością zmierzenia efektywności reklam cyfrowych jest tzw. branded content – informuje firma. Obecnie wielu marketerów stara się stworzyć taką treść, która trafi do odpowiedniego konsumenta. Jak to zrobić? Należy zastąpić nieprzemyślane próby budowy przekazu marketingowego działaniem systematycznym, zintegrowanym oraz opartym na zebranych wnioskach. Dzięki temu marka, w oczach klienta, będzie godna zaufania oraz zauważenia, a także niezastępowalna przez inne.

Badanie zostało przeprowadzone na 58 tys. respondentów. (kg)

 

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj