czwartek, 30 stycznia, 2025
Strona głównaAktualnościBranża piwowarska przenosi się do internetu

Branża piwowarska przenosi się do internetu

Jak wynika z raportu Instytutu Monitorowania Mediów, po Euro spadła liczba reklam publikowanych przez producentów piwa w radiu i prasie. Nadal jednak branża promuje się zgodnie z Kodeksem Etyki Reklamy.

W III kwartale 2012 roku IMM odnotował 301 reklam, czyli o 295 mniej niż w II kwartale, gdy rozgrywane było Euro. Dwie trzecie jest publikowane w sieci i telewizji. Kilkakrotnie spadła natomiast liczba reklam w prasie i radiu. Przekazy reklamowe na temat piwa przeważnie skupiają się wokół sponsorowanych wydarzeń muzycznych i sportowych oraz promocji nowych marek.

IMM jednocześnie sprawdził, czy reklamy emitowane przez branżę piwowarską spełniają standardy etyczne. Niemal wszystkie powstały zgodnie ze standardami etycznymi. (ks)

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj