W dzienniku Polska pojawił się artykuł Wiktora Świetlika analizujący nowy spot PiS-u. Jak możemy przeczytać w publikacji ostatnia reklama największej partii opozycyjnej jest „archaiczna” zarówno w treści, jak i w formie. To zdanie specjalisty od marketingu politycznego Eryka Mistewicza, który został poproszony o komentarz w tej sprawie.
Przyznał on, że dziś atakuje się przeciwników politycznych nie mniej ostro niż kiedyś, jednak w bardziej wyrafinowany sposób, przy użyciu innych środków. Świetlik stwierdza ponadto, że bezpośredni atak PiS-u jest jak „miecz obosieczny”, ponieważ to lider i partia zbierają wszystkie jego konsekwencje. Dodaje także, że powrót do ostrej retoryki jest nie tylko atakiem na Platformę, ale również zabezpieczeniem przed takimi konkurentami, jak LPR, czy partia Marka Jurka. Autor podkreśla, że ich elektoratowi powinien się spodobać brutalny spot. (mk)