środa, 25 grudnia, 2024
Strona głównaAktualnościBrytyjczycy lubią tweetować o markach

Brytyjczycy lubią tweetować o markach

3,6 proc. tweetów w Wielkiej Brytanii dotyczy marek z różnych sektorów. Użytkownicy najczęściej dyskutują o jedzeniu i ubraniach. Najmniej zainteresowani są kosmetykami oraz profesjonalnymi usługami – podaje serwis mediabistro.com.

68 proc. Brytyjczyków jest zaangażowanych w komunikację na Twitterze. Najpopularniejszymi tematami poruszanymi w serwisie są: filmy, sport i muzyka. Jednak jak podaje raport Brandwatch, na 25 postów jeden z ich dotyczy marek, co daje prawie 13 tys. tweetów na minutę. Dzięki temu serwis może stać się kolejnym wartościowym narzędziem dla biznesu.

Wśród tweetów dotyczących marek najczęściej użytkownicy wspominali o produktach związanych z jedzeniem i piciem (36 proc.). Liczne zainteresowanie odnotowano też w takich obszarach, jak: ubrania i akcesoria (17 proc.), technologia (11 proc.) czy rozrywka (11 proc.). Najmniejszą popularność zdobyły tematy związane z transportem (4 proc.), kosmetykami (3 proc.) oraz profesjonalnymi usługami (3 proc.).

W raporcie wzięto pod uwagę 10 tys. losowo wybranych tweetów opublikowanych pod koniec 2012 roku. (kg)

 

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj