sobota, 21 grudnia, 2024
Strona głównaAktualnościBrytyjska marka sportowa odświeża wizerunek. Zarzucono jej powielanie stereotypów

Brytyjska marka sportowa odświeża wizerunek. Zarzucono jej powielanie stereotypów

Marka odzieży sportowej dla kobiet Sweaty Betty została skrytykowana za toksyczną promocję aktywności fizycznej. Brytyjska firma postanowiła przeprowadzić rebranding – podaje fashionunited.uk.

Jak czytamy, nowy wizerunek i sposób komunikacji Sweaty Betty mają podkreślić misję marki, która skupia się na wsparciu kobiet w wykonywaniu ćwiczeń i osiąganiu swoich celów. Marka porzuciła swoje dotychczasowe przesłanie „Push harder” i przekazy o idealnej sylwetce. Wprowadziła za to nowe hasło „Don’t sweat it” (Nie przejmuj się), które ma wskazywać na indywidualność i samodyscyplinę klientek.

Melissa Mullen, prezeska firmy, podkreśliła w oświadczeniu: „Przesłanie, które wysyłamy w świat, nie dotyczy tego, jak ćwiczenia mogą zmienić wygląd ciała, lecz tego, jak one wpływają na nasze samopoczucie”. Następnie dodała: „Na szczęście ludzie zaczynają brać pod uwagę bardziej swoje zdrowie i samorealizację niż wygląd. Chcemy być na czele tego ruchu” – dodała. 

Jak donosi źródło, Sweaty Betty pracuje nad zmianą wizerunku z londyńską agencją Fluoro. Rebranding obejmuje serię kampanii reklamowych przygotowanych z myślą o inspirowaniu kobiet, wraz z nowym wyglądem reklam i sklepu oraz powrotem do pomarańczowego logo. 

Agencja zwróciła uwagę na problematyczne przekazy marki, które pogłębiały niepewność kobiet oraz podważały cele, które miały być promowane. Marka będzie teraz komunikować trzy postulaty: „Shaped by our sisterhood”, „Crafted to create joy” i „We sweat the small stuff” – informuje źródło. (af)

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj