niedziela, 22 grudnia, 2024
Strona głównaAktualnościBrytyjski rząd wbrew zapowiedziom zwiększa wydatki na PR

Brytyjski rząd wbrew zapowiedziom zwiększa wydatki na PR

Mimo zapowiedzi ograniczenia wydatków na działania PR, brytyjska administracja zwiększa budżet na ten cel. „Premier i jego ministrowie są zaniepokojeni wynikami sondaży i niechęcią do rządu” – czytamy w serwisie guardian.co.uk. W latach 2012-13 Whitehall zamierza wydać na komunikację 285 mln funtów.

Jak czytamy, rząd prawdopodobnie zrozumiał, że ograniczenie wydatków komunikacyjnych w czasie, który można określić właściwie jako okres przedwyborczy, jest jak strzał w stopę. Premier i jego ministrowie, tak samo jak poprzednicy, wierzą w skuteczność angażowania większej liczby marketerów i spinnerów. Jednak bardziej polegają na pracownikach agencji takich jak H+K, Grayling czy Edelman, niż na specjalistach z własnej administracji.

Zgodnie z nowym planem komunikacja brytyjskiej administracji ma się odbywać za pośrednictwem siedmiu grup instytucji. I tak np. brytyjski urząd pracy i świadczeń emerytalnych wraz z urzędem skarbowym i celnym będą prowadziły działania komunikacyjne dotyczące systemu podatkowego oraz świadczeń społecznych. (ks)

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj