Z początkiem lutego 2019 roku odświeżoną identyfikację wizualną wprowadza LV BET Zakłady Bukmacherskie. Już w listopadzie 2018 roku firma zaprezentowała nowe logo na rynkach niemieckim i brytyjskim. Zmiany w Polsce są kolejnym etapem globalnego rebrandingu, który na naszym rynku potrzebował dłuższego przygotowania z uwagi na dużą liczbę materiałów reklamowych w przestrzeni publicznej – nowa identyfikacja wizualna pojawi się m.in. w punktach stacjonarnych, na banerach reklamowych na stadionach oraz na koszulkach zawodników klubów sponsorowanych.
Nowe logo marki zachowało kolorystykę stosowaną dotąd przez firmę, drobnej zmianie uległ jedynie odcień koloru żółtego. Zdecydowano się na całkowite przeprojektowanie liter „LV” ze względu na ich małą funkcjonalność przy tworzeniu materiałów reklamowych oraz chęć unowocześnienia tego elementu – tłumaczy Łukasz Kieza, Country Manager LV BET.
Aktualne logo LV BET
Dotychczasowe logo, które obowiązywało od czasu wejścia firmy na polski rynek w 2016 roku
Odświeżono również stronę internetową marki, a jej całkiem nowa wersja jest obecnie przygotowywana. W ramach rebrandingu wprowadzono także nowy wygląd ekranu w terminalach bukmacherskich, zmiany implementowane są też w aplikacji mobilnej serwisu.
Wraz ze zmianą identyfikacji wizualnej LV BET planuje kampanię promocyjną, której elementem będzie zwiększona aktywność marki na rynku sponsoringowym i ambasadorskim. (bm)