Marka Burberry po prawie 20 latach zmieniła identyfikację wizualną – informuje businessoffashion.com. Nowe logo i monogram jako pierwszy na swoim Instagram Stories opublikował Riccardo Tisci, Chief Creative Officer Burberry.
Logo to duże litery tworzące napis „Burberry London England”. Zastąpiło ono wcześniejszą wersję, która miała delikatniejszy krój pisma. Logo powstało we współpracy z Peterem Saville’em, projektantem graficznym i dyrektorem kreatywnym, jest inspirowane wizytą Tisciego w archiwum założyciela marki, „szczególnie logotypem z 1908 roku i monogramem Thomasa Burberry’ego” – informuje portal.
Źródło: instagram.com/burberry
Natomiast monogram przedstawia skrzyżowane inicjały założyciela Thomasa Burberry’ego, „TB”, usytuowane na miodowym tle – czytamy.
Źródło: instagram.com/burberry
Poprzedni logotyp marki
Jak podaje źródło, odświeżona identyfikacja wizualna pojawia się we wszystkich kanałach Burberry oraz w nowej kampanii. (ak)