Sieć Burger King, należąca do Rex Concepts, wybrała Good One PR do obsługi na polskim rynku. Agencja od września 2024 roku odpowiada za pełne działania komunikacyjne.
Good One PR zajmie się stworzeniem i realizacją całościowej strategii działań PR na polskim rynku, w tym prowadzeniem biura prasowego, działaniami media relations, a także pozycjonowaniem marki, produktów oraz ekspertów firmy w polskich mediach. Współpraca obejmuje ponadto bieżące doradztwo w zakresie PR produktowego i korporacyjnego, marketingu oraz koncepcji kreatywnych i akcji specjalnych. Do zadań Good One PR należą także działania z obszaru influencer marketingu i wsparcie kryzysowe.
Po stronie agencji obsługą tego klienta zajmuje się zespół konsumencki, do którego należą Ilona Rutkowska, Senior Account Manager, Aleksandra Konopka i Monika Perdjon, Account Executives. Działania nadzoruje Ewelina Puławska, Managing Directorka.
Klient sam zgłosił się do agencji z uwagi na jej doświadczenie w pracy dla marek z branży HoReCa. Umowę podpisano na czas nieokreślony.
Od czasu przejęcia sieci Burger King przez Rex Concepts w 2022 roku marka nie korzystała z usług agencji PR w Polsce. (mb)