Burger King w Stanach Zjednoczonych rozpoczął obchodzenie świąt Bożego Narodzenia już w lipcu – podaje wersm.com. Jak czytamy, sieć restauracji ma już dosyć 2020 roku (m.in. przez pandemię koronawirusa) i marzy o tym, żeby już się skończył. Dlatego też postanowiła pominąć pozostałe miesiące.
W ramach nowej kampanii „Boże Narodzenie w lipcu” Burger King zmienił wygląd swoich mediów społecznościowych i aplikacji – pojawiają się tam m.in. elfy i elementy kojarzące się ze świętami – pisze źródło. Stworzono także nową promocję, która pozwala łączyć dwie pozycje z menu i kupić je za pięć dolarów.
Źródło: facebook.com/burgerking
Czytamy, że odmieniono także jedną z restauracji w Stanach Zjednoczonych – jej wnętrze przystrojono lampkami, soplami lodu, płatkami śniegu, choinkami i wieńcami z czerwoną wstążką. Pojawia się również sztuczny śnieg, a pracownicy noszą czapki Świętego Mikołaja – dodaje źródło.
(ak)
Zdjęcie główne: youtube.com – Burger King