Marka Burger King wywiesiła na ulicach i w lokalach w Finlandii plakaty prezentujące maskotki swojej firmy i konkurencyjnej sieci McDonald’s podczas pocałunku – podaje wersm.com. Kampania reklamowa prowadzona jest pod hasłem „Miłość zwycięża wszystko” i nawiązuje do Helsińskiego Tygodnia Dumy odbywającego się w tym roku wyjątkowo we wrześniu ze względu na pandemię koronawirusa – czytamy.
Źródło: wersm.com
Czytaj też: Skittles zmienia tęczowy branding na szary, by wspierać społeczność LGBTQ+
„Burger King od zawsze opowiadał się za równością, miłością i prawem każdego do bycia takim, jakim jest” – źródło przytacza wypowiedź Kaisy Kasilej, menedżerki Burger King Finland. Jak dodała Kaisa Kasila, marka wie, że jej rywal na rynku opowiada się za podobnymi wartościami, a sama akcja jest wyrazem szacunku do postawy reprezentowanej również przez McDonald’s.
Dalej czytamy, że pokazanie w kampanii „niemożliwego pocałunku” ma zwrócić uwagę na to, że miłość zwycięża wszystko.
Dowiadujemy się też, że Burger King sponsoruje od lat wydarzenia z cyklu „Pride” w wielu krajach, w tym w Stanach Zjednoczonych, Brazylii, Hiszpanii czy Wielkiej Brytanii. W tym roku jest natomiast oficjalnym partnerem „Helsinki Pride”. (kd)