poniedziałek, 23 grudnia, 2024
Strona głównaAktualnościBurger King ze zdjęć wypadków samochodowych stworzył kampanię reklamową

Burger King ze zdjęć wypadków samochodowych stworzył kampanię reklamową

Zeszłoroczna kampania Burning Stores Burger Kinga, gdzie wykorzystywano pożary blisko lokali sieci, aby promować markę hasłem „Grillowany na ogniu od 1954”, okazała się hitem i wygrała w 2017 roku Print Grand Prix na Cannes Lions. Teraz marka powraca z podobnym pomysłem – podaje portal adweek.com.

Jak informuje źródło, aby zachęcić klientów do korzystania z opcji dostawy jedzenia, Burger King w swojej najnowszej kampanii pokazuje zdjęcia autentycznych wypadków samochodowych, które wydarzyły się przy jego lokalach. Tym razem na reklamach zamieszczono hasło „Zostaw to nam”, a pod nim wiadomość o możliwości dostarczenia posiłków z menu Burger Kinga zamówionych za pośrednictwem aplikacji DoorDash.

Źródło: facebook.com/burgerking

W źródle czytamy, że marka do tej pory opublikowała pięć reklam ze zdjęciami wypadków z różnych miejsc na świecie. Agencją odpowiedzialną za stworzenie kampanii jest LOLA MullenLowe z Hiszpanii.

Burger King poinformował, że w wypadkach, których zdjęć użyto w reklamach, nikt nie odniósł poważnych obrażeń – pisze adweek.com. (pm)

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj