Naciśnij przycisk odtwarzania, aby odsłuchać tę zawartość
0:00
-:--
1x
Szybkość odtwarzania
0.5
0.6
0.7
0.8
0.9
1
1.1
1.2
1.3
1.5
2
Burza wokół Apartu. Marka prosi rząd o wsparcie finansowe, internauci wytykają jej drogą reklamę. o marce apart znów zrobiło się głośno w sieci. po głośnej reklamie z udziałem anny lewandowskiej, małgorzaty sochy i julii wieniawy uwagę internautów zwrócił apel firmy do rządu o wsparcie finansowe, o którym doniesienia pojawiły się już pod koniec listopada. internauci krytykują markę za to, że wydała krocie na świąteczną kampanię, a teraz prosi o pomoc. kilka tygodni temu o marce biżuteryjnej zrobiło się głośno za sprawą świątecznego spotu z udziałem ambasadorek apartu – anny lewandowskiej, małgorzaty sochy i julii wieniawy. apart komunikował, że wideo przedstawia spotkanie trzech przyjaciółek, a świąteczna kampania „to opowieść o potrzebie bycia ze sobą, wspomnieniach i powrotach do miejsc bliskich naszemu sercu”. reżyserem i pomysłodawcą koncepcji produkcji był fotograf marcin tyszka, który sam również wystąpił w reklamie. za tło muzyczne klipu posłużył utwór zbigniewa wodeckiego „lubię wracać tam gdzie byłem”. trwające prawie cztery minuty wideo było mocno krytykowane m.in. za brak fabuły, oderwanie od rzeczywistości i epatowanie luksusem w czasie pandemii czy przedstawienie kobiet jako infantylnych. zobacz więcej: „taka piękna i długa reklama apartu”. parodia spotu marki podbija internet. spot doczekał się także parodii w wykonaniu klubu komediowego, która bardzo szybko stała się viralem. czytaj także: wywiad z klubem komediowym o „pięknej i długiej reklamie apartu”: to nie była współpraca, ale zrobimy coś razem. teraz apart jest krytykowany w związku z petycją o wsparcie finansowe, z którą zwrócił się do rządu. jak czytamy na radiozet.pl, apart wystosował w imieniu branży jubilerskiej apel do wicepremiera jarosława gowina. firma prosi o dodatnie sklepów z biżuterią do podmiotów, które zostaną objętą nową tarczą branżową. czytamy, że problemy finansowe branży miało spowodować zamknięcie centrów handlowych, w których zlokalizowana jest duża część sklepów z biżuterią. „brak wsparcia ze strony państwa stawia nas z dnia na dzień przed dramatycznymi decyzjami w zakresie znalezienia źródeł finansowania płac pracowników” – źródło przytacza fragment petycji. doniesienia o apelu apartu nie umknęły uwadze internautów. komentujący w sieci drwią z marki, zwracając uwagę, że zainwestowała ona pokaźną sumę w produkcję kampanii świątecznej, którą przygotowano z rozmachem i zaangażowano do niej jedne z najpopularniejszych influencerek. zwrócono także uwagę, że kampanię produkowano już w trakcie pandemii – komentujący pisali, że na nagraniu z backstage’u można zauważyć, że kampania powstawała latem. źródło: instagram.com/karolinakp. źródło: twitter.com/mikolajnowak. źródło: twitter.com/annaburnosn1. źródło: twitter.com/pawelbiedrowski. źródło: twitter.com/tomaszgolonko. źródło: twitter.com/mp_panek. (mb).
O marce Apart znów zrobiło się głośno w sieci. Po głośnej reklamie z udziałem Anny Lewandowskiej, Małgorzaty Sochy i Julii Wieniawy uwagę internautów zwrócił apel firmy do rządu o wsparcie finansowe, o którym doniesienia pojawiły się już pod koniec listopada. Internauci krytykują markę za to, że wydała krocie na świąteczną kampanię, a teraz prosi o pomoc.
Kilka tygodni temu o marce biżuteryjnej zrobiło się głośno za sprawą świątecznego spotu z udziałem ambasadorek Apartu – Anny Lewandowskiej, Małgorzaty Sochy i Julii Wieniawy. Apart komunikował, że wideo przedstawia spotkanie trzech przyjaciółek, a świąteczna kampania „to opowieść o potrzebie bycia ze sobą, wspomnieniach i powrotach do miejsc bliskich naszemu sercu”. Reżyserem i pomysłodawcą koncepcji produkcji był fotograf Marcin Tyszka, który sam również wystąpił w reklamie. Za tło muzyczne klipu posłużył utwór Zbigniewa Wodeckiego „Lubię wracać tam gdzie byłem”.
Trwające prawie cztery minuty wideo było mocno krytykowane m.in. za brak fabuły, oderwanie od rzeczywistości i epatowanie luksusem w czasie pandemii czy przedstawienie kobiet jako infantylnych.
Teraz Apart jest krytykowany w związku z petycją o wsparcie finansowe, z którą zwrócił się do rządu. Jak czytamy na radiozet.pl, Apart wystosował w imieniu branży jubilerskiej apel do wicepremiera Jarosława Gowina. Firma prosi o dodatnie sklepów z biżuterią do podmiotów, które zostaną objętą nową tarczą branżową. Czytamy, że problemy finansowe branży miało spowodować zamknięcie centrów handlowych, w których zlokalizowana jest duża część sklepów z biżuterią. „Brak wsparcia ze strony Państwa stawia nas z dnia na dzień przed dramatycznymi decyzjami w zakresie znalezienia źródeł finansowania płac pracowników” – źródło przytacza fragment petycji.
Doniesienia o apelu Apartu nie umknęły uwadze internautów. Komentujący w sieci drwią z marki, zwracając uwagę, że zainwestowała ona pokaźną sumę w produkcję kampanii świątecznej, którą przygotowano z rozmachem i zaangażowano do niej jedne z najpopularniejszych influencerek. Zwrócono także uwagę, że kampanię produkowano już w trakcie pandemii – komentujący pisali, że na nagraniu z backstage’u można zauważyć, że kampania powstawała latem.
Ta strona korzysta z ciasteczek, aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycie.ZgodaPolityka prywatności
Naciśnij przycisk odtwarzania, aby odsłuchać tę zawartość
Burza wokół Apartu. Marka prosi rząd o wsparcie finansowe, internauci wytykają jej drogą reklamę. o marce apart znów zrobiło się głośno w sieci. po głośnej reklamie z udziałem anny lewandowskiej, małgorzaty sochy i julii wieniawy uwagę internautów zwrócił apel firmy do rządu o wsparcie finansowe, o którym doniesienia pojawiły się już pod koniec listopada. internauci krytykują markę za to, że wydała krocie na świąteczną kampanię, a teraz prosi o pomoc. kilka tygodni temu o marce biżuteryjnej zrobiło się głośno za sprawą świątecznego spotu z udziałem ambasadorek apartu – anny lewandowskiej, małgorzaty sochy i julii wieniawy. apart komunikował, że wideo przedstawia spotkanie trzech przyjaciółek, a świąteczna kampania „to opowieść o potrzebie bycia ze sobą, wspomnieniach i powrotach do miejsc bliskich naszemu sercu”. reżyserem i pomysłodawcą koncepcji produkcji był fotograf marcin tyszka, który sam również wystąpił w reklamie. za tło muzyczne klipu posłużył utwór zbigniewa wodeckiego „lubię wracać tam gdzie byłem”. trwające prawie cztery minuty wideo było mocno krytykowane m.in. za brak fabuły, oderwanie od rzeczywistości i epatowanie luksusem w czasie pandemii czy przedstawienie kobiet jako infantylnych. zobacz więcej: „taka piękna i długa reklama apartu”. parodia spotu marki podbija internet. spot doczekał się także parodii w wykonaniu klubu komediowego, która bardzo szybko stała się viralem. czytaj także: wywiad z klubem komediowym o „pięknej i długiej reklamie apartu”: to nie była współpraca, ale zrobimy coś razem. teraz apart jest krytykowany w związku z petycją o wsparcie finansowe, z którą zwrócił się do rządu. jak czytamy na radiozet.pl, apart wystosował w imieniu branży jubilerskiej apel do wicepremiera jarosława gowina. firma prosi o dodatnie sklepów z biżuterią do podmiotów, które zostaną objętą nową tarczą branżową. czytamy, że problemy finansowe branży miało spowodować zamknięcie centrów handlowych, w których zlokalizowana jest duża część sklepów z biżuterią. „brak wsparcia ze strony państwa stawia nas z dnia na dzień przed dramatycznymi decyzjami w zakresie znalezienia źródeł finansowania płac pracowników” – źródło przytacza fragment petycji. doniesienia o apelu apartu nie umknęły uwadze internautów. komentujący w sieci drwią z marki, zwracając uwagę, że zainwestowała ona pokaźną sumę w produkcję kampanii świątecznej, którą przygotowano z rozmachem i zaangażowano do niej jedne z najpopularniejszych influencerek. zwrócono także uwagę, że kampanię produkowano już w trakcie pandemii – komentujący pisali, że na nagraniu z backstage’u można zauważyć, że kampania powstawała latem. źródło: instagram.com/karolinakp. źródło: twitter.com/mikolajnowak. źródło: twitter.com/annaburnosn1. źródło: twitter.com/pawelbiedrowski. źródło: twitter.com/tomaszgolonko. źródło: twitter.com/mp_panek. (mb).