Linie lotnicze Ryanair Sun, wchodzące w skład grupy Ryanair Holdings, ogłosiły, że jesienią 2019 roku zmienią nazwę na Buzz oraz wprowadzą nowe malowanie swojej floty samolotów. Rebranding jest efektem podjętej kilka tygodni temu decyzji o zmianie struktury firmy i powołaniu czterech niezależnych spółek: Ryanair DAC (spółka główna), Laudamotion, Buzz oraz Ryanair UK – tłumaczą przedstawiciele linii.
W związku ze zmianą nazwy marka wprowadzi nowe logo, którego elementem jest pszczoła. Nowy znak ma symbolizować młodość, zapał i pozytywną energię – czytamy w informacji prasowej.
Logo linii lotniczych Buzz
Dotychczasowe logo Ryanair Sun
Nowa identyfikacja wizualna pojawi się m.in. na samolotach firmy, których przemalowanie rozpocznie się jesienią 2019 roku. Przebrandowanie całej floty (latem ma to być 25 samolotów) potrwa około dwóch lat. Jesienią mają zostać także uruchomione nowa strona internetowa i aplikacja mobilna przewoźnika.
Linie lotnicze na chwilę obecną nie planują kampanii promocyjnej związanej z rebrandingiem. Za nową kreację marki odpowiada wewnętrzny zespół projektantów. (bm)