W czerwcu do zespołu firmy iPlacement – nowej marki na rynku mediowo-reklamowym, działającej w zakresie product placement w grach i aplikacjach na urządzenia iPhone i iPad – dołączyła była dyrektor Agencji Promocji Polskiego Radia, Anna Godek-Biniasz.
Godek-Biniasz objęła stanowisko dyrektora ds. PR i marketingu. Do jej obowiązków należy m.in. stworzenie strategii marketingowej i komunikacyjnej marki iPlacement w Polsce i zagranicą, kreowanie wizerunku iPlacement, bieżące działania z zakresu public i media relations, koordynacja promocji marki na imprezach targowych.
Nadal prowadzi, począwszy od grudnia 2010 r., własną działalność gospodarczą pod marką Brand Dedicated, funkcjonując głównie w obszarze szeroko rozumianego doradztwa marketingowego. Do kwietnia 2011 r. pracowała w Polskim Radiu – ostatnio jako dyrektor Agencji Promocji, którą współtworzyła na przełomie 2009 i 2010 r. Równolegle pełniła też funkcję kierownika projektu antenowego Euranet w PR. Inne stanowiska, jakie piastowała w PR, to m.in. zastępca, a później p.o. dyrektora dyrekcji korporacyjnej, pełnomocnik ds. reorganizacji spółki czy kierownik wydziału współpracy z zagranicą PR. (es)