niedziela, 17 listopada, 2024
Strona głównaAktualnościByła gęsina, teraz czas na promocję drobiu. Za 20 milionów.

Była gęsina, teraz czas na promocję drobiu. Za 20 milionów.

Niespełna miesiąc minął od rozstrzygnięcia przetargu na promocję gęsiny, a Krajowa Rada Drobiarstwa znów poszukuje agencji. Tym razem przetarg dotyczy promocji drobiu, a wybrany podmiot będzie odpowiedzialny za przygotowanie projektu ogólnopolskiej, dwuletniej kampanii oraz późniejszą jej realizację. Zwycięska agencja przygotuje również wniosek o dofinansowanie projektu z funduszy unijnych.

Jego budżet ma wynieść ok. 20 mln złotych (z czego połowę mają stanowić pieniądze pozyskane z Unii Europejskiej). Kampania ma się rozpocząć w ostatnim kwartale przyszłego roku i potrwać do roku 2013. Obecnie trwa rozpatrywanie ofert złożonych przez zainteresowane podmioty. (ks)

 

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj