Tomasz Szurawski, do niedawna wicedyrektor działu marketingu korporacyjnego w Ringier Axel Springer Polska, objął funkcję dyrektora marketingu korporacyjnego w Gremi Media. Nowym dyrektorem marketingu wydawcy Rzeczpospolitej i Uważam Rze został z kolei Andrzej Stepanow.
Szurawski z Axel Springer Polska związany był od 2001 roku, zajmował się m.in. PR korporacyjnym i produktowym oraz event marketingiem. Zanim został wicedyrektorem, pełnił obowiązki m.in. kierownika ds. PR & event marketing Newsweeka i Forbesa. Odpowiadał za koordynację i rozwój produktów eventowych segmentu pism społeczno-informacyjnych oraz biznesowych wydawnictwa, jak również za media relations tych tytułów. Jest absolwentem Instytutu Stosunków Międzynarodowych na Wydziale Dziennikarstwa i Nauk Politycznych Uniwersytetu Warszawskiego.
Stepanow natomiast pracował w Axel Springer Polska siedem lat, pełniąc ostatnio funkcję szefa marketingu, a przedtem dyrektora wydawniczego Forbesa. W swojej karierze kierował także marketingiem Polityki i Pulsu Biznesu. Przez ostatnie miesiące stanowisko szefa marketingu w Gremi Media było nieobsadzone. Obowiązki te pełnił Cezary Piernikowski, zastępca dyrektora marketingu.
Poza Stepanowem i Szurawskim do Gremi Media z Axel Springer Polska przeszli również: Tomasz Sofuł (dyrektor produktowy), Paulina Biernacka, Beata Jastrzębska-Mozyrko i Marika Mstowska (objęły stanowiska corporate & sales marketing managerów). (es)