Michał Pawlik, dotychczasowy szef strategii Mind Progress Group oraz Filip Filar, który zajmował się tam sprzedażą, odeszli z agencji i stworzyli nową firmę strategiczno-kreatywną: MOOQ.
Michał Pawlik tworzył strategie i realizował działania marketingowe dla polskich i globalnych marek. Pracował dla największej agencji strategicznej na świecie, a także dowodził zespołami polskich strategów i zespołów kreatywnych. Autor publikacji dotyczących skutecznego marketingu. Wielokrotnie prelegent konferencji biznesowych i marketingowych.
fot. Bartek Sadowski
Specjalizacją i specjalnością Filipa Filara jest rozwijanie biznesu poprzez wykorzystywanie nowoczesnych form marketingowych oraz zwiększanie sprzedaży. Działał także jako konsultant największych polskich marek. W swoim portfolio ma realizacje kampanii marketingowych oraz kierowanie zespołami projektowymi.
fot. Bartek Sadowski
Pracujący dla nowej agencji specjaliści realizowali wcześniej projekty dla polskich i światowych marek takich jak BMW, Uber, Pizza Portal i NBA. Wygrywali też konkursy branżowe, w tym Effie, Kreaturę i KTR.
Agencja będzie pracowała w trybie projektowym. MOOQ będzie realizowała projekty ze wszystkich obszarów marketingu i pomagała klientom w rozwoju ich produktów i biznesu.
Pierwszymi klientami MOOQ są m.in. grupa ubezpieczeniowa INS Group, agencja marketingu mobilnego Redmobile oraz sieć restauracji ZUPA. (mp)