Marek Matysek, do niedawna dyrektor działu marketingu konsumenckiego i jednocześnie deputy general manager w Edelmanie objął stanowisko business development directora w WALK PR.
Do jego obowiązków w Walk PR należy: budowanie strategii rozwoju agencji, podnoszenie standardów obsługi oraz rozbudowa portfolio klientów.
Matysek specjalizuje się w budowaniu strategii marek, marketingu konsumenckim i zarządzaniu kryzysowym. Przez 8 lat pracował dla PepsiCo Foods, E. Wedel, Frito-Lay i Cadbury Wedel. Jako szef produktu, grupy produktów i kierownik innowacji w Cadbury Wedel był odpowiedzialny za rozwój produktów impulsowych, sezonowych oraz marek premium na rynku polskim i Europy Środkowej. Doświadczenie w dziedzinie komunikacji PR zdobył jako szef działu komunikacji PepsiCo Foods International.
Przed dołączeniem do WALK PR, pracował 4 lata w Edelman Polska na stanowisku dyrektora działu marketingu konsumenckiego, w tym przez 2 lata pełnił funkcję deputy general managera. Jest absolwentem prawa Uniwersytetu Śląskiego i Strategicznego Zarządzania Marketingiem w Szkole Głównej Handlowej w Warszawie. (es)