W tegorocznym konkursie Cannes Lions w jury zasiądzie dwóch przedstawicieli polskich agencji. Julia Kozak, dyrektor zarządzająca FleishmanHillard Polska będzie oceniać prace w kategorii PR. Z kolei Tytus Klepacz, Concept Director w 180heartbeats + Jung v Matt, weźmie udział w obradach Cyber Lions.
Przewodniczącą kategorii PR Lions będzie Renee Wilson, President, North America MSLGROUP. Natomiast Susan Bonds, CEO, Founder 42 Entertainment będzie przewodniczyła obradom Cyber Lions.
W konkursie prace oceniane są w następujących kategoriach: Film, Print, Outdoor, Interactive, Radio, Design, Product Design, Promo & Activation, Film Craft, Mobile, Branded Entertainment i Integrated Advertising, jak również i Media, Direct, PR, Titanium, Creative Effectiveness oraz Innovation Ideas.
61 Międzynarodowy Festiwal Kreatywności Cannes Lions odbędzie się w dniach 15-21 czerwca 2014 r. w Palais des Festivals, Cannes, we Francji.
Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR jest oficjalnym przedstawicielem Cannes Lions w Polsce. (kg)
Sprawdź moduł kursu internetowego Akademii PRoto – Opracowanie strategii PR
Prowadzi: Julia Kozak