Tegoroczna edycja konkursu Cannes PR Lions zbliża się do finału. Na krótkiej liście znalazło się 158 projektów. Wśród nich, choć były zgłoszone do konkursu, zabrakło polskich kampanii.
Najwięcej nominacji zdobyły agencje należące do grupy Ogilvy – na krótkiej liście znalazło się ich 17. Nominowano także 10 projektów autorstwa agencji z sieci Ketchum oraz 9 należących do sieci Havas. Najwięcej nominowanych projektów pochodzi z USA (21), Wielkiej Brytanii (20) i Niemiec (13).
W konkursie Cannes PR Lions zgłoszono 5 polskich projektów, jednak żaden z nich nie znalazł się na krótkiej liście. O nagrody ubiegały się: Fleishman-Hillard Warsaw („Niewygodna prawda” dla CWS-BOCO), Saatchi & Saatchi Poland razem z Walk PR („Godne dzieciństwo” dla Czerwonego Krzyża), Partner of Promotion („Poznaj Atom. Porozmawiajmy o Polsce z energią” dla Ministerstwa Gospodarki), Lemon Sky (fanpage „Serce i Rozum” dla Orange), 180Heartbeats + Jung von Matt (Rak’n’Roll Records dla Fundacji Rak’n’Roll). (ks)