W styczniu 2025 roku Labcon relevant stories poinformowało, że do grona klientów agencji dołączyła marka piwa Captain Jack, należąca do Kompanii Piwowarskiej.
Współpracę nawiązano w wyniku dwóch wygranych przetargów, które zakładają stworzenie strategii komunikacyjnej i całościowych działań firmy w mediach społecznościowych.
Agencja zajmie się obsługą marketingową 360 marki. Labcon przygotuje m.in. kampanię reklamową, która będzie realizowana w sezonie w kluczowych kanałach komunikacji, w tym telewizji i internecie, na nośnikach outdoorowych (OOH) oraz w punktach sprzedaży. Ponadto agencja opracuje kreację komunikacji marki w mediach społecznościowych, która obejmie tworzenie angażujących treści dopasowanych do nowej platformy komunikacyjnej, a także budowanie zaangażowania konsumentów i wzmacnianie obecności Captain Jack w internecie. Do zadań agencji będą należały również kreacja spotów reklamowych, contentu digitalowego oraz innych materiałów, które zostaną wdrożone na kluczowych touchpointach realizowanych kampanii. (ao)