czwartek, 30 stycznia, 2025

Captain Jack wybiera Labcon

W styczniu 2025 roku Labcon relevant stories poinformowało, że do grona klientów agencji dołączyła marka piwa Captain Jack, należąca do Kompanii Piwowarskiej.
Współpracę nawiązano w wyniku dwóch wygranych przetargów, które zakładają stworzenie strategii komunikacyjnej i całościowych działań firmy w mediach społecznościowych.

Agencja zajmie się obsługą marketingową 360 marki. Labcon przygotuje m.in. kampanię reklamową, która będzie realizowana w sezonie w kluczowych kanałach komunikacji, w tym telewizji i internecie, na nośnikach outdoorowych (OOH) oraz w punktach sprzedaży. Ponadto agencja opracuje kreację komunikacji marki w mediach społecznościowych, która obejmie tworzenie angażujących treści dopasowanych do nowej platformy komunikacyjnej, a także budowanie zaangażowania konsumentów i wzmacnianie obecności Captain Jack w internecie. Do zadań agencji będą należały również kreacja spotów reklamowych, contentu digitalowego oraz innych materiałów, które zostaną wdrożone na kluczowych touchpointach realizowanych kampanii. (ao)

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj