Od początku 2014 roku na czele utworzonego działu komunikacji Carlsberg Polska stanęła Beata Ptaszyńska-Jedynak. Obejmując stanowisko dyrektora komunikacji, odpowiada za strategię komunikacji korporacyjnej dla poszczególnych marek oraz zarządzanie komunikacją wewnętrzną i społeczną odpowiedzialnością biznesu.
Od 2008 do 2013 roku Ptaszyńska-Jedynak w ramach działu komunikacji Coca-Cola Poland Services pełniła funkcję kierownika ds. kontaktów zewnętrznych i komunikacji, a do jej obowiązków należało m.in. współtworzenie i realizacja strategii komunikacji, współpraca z liderami opinii i ekspertami, komunikacja wewnętrzna oraz CSR. W latach 2000 – 2008 pracowała w Philips Polska, tworząc od podstaw dział komunikacji, a wcześniej w oddziale amerykańskiej firmy 3M Poland była kierownikiem ds. marketingu korporacyjnego i komunikacji.
Ptaszyńska-Jedynak jest absolwentką Wydziału Filologii Angielskiej na Uniwersytecie Warszawskim oraz podyplomowego studium w zakresie Strategicznego Zarządzania Marketingowego w Szkole Głównej Handlowej w Warszawie.
Stanowisko dyrektora ds. komunikacji nie było obsadzone od czterech lat. (es)