niedziela, 17 listopada, 2024
Strona głównaAktualnościCarrefour utworzył dział komunikacji w Polsce

Carrefour utworzył dział komunikacji w Polsce

1 lutego 2021 roku Carrefour utworzył w Polsce dział komunikacji. Działaniae sieci hipermarketów ma na celu „lepsze wsparcie realizacji celów biznesowych przez wzmocnienie spójności oraz wykorzystanie synergii komunikacji zewnętrznej, korporacyjnej i wewnętrznej”.

Dział komunikacji ma łączyć dotychczasowe kompetencje działu relacji zewnętrznych i PR oraz zespołów odpowiedzialnych za komunikację wewnętrzną i wizerunek pracodawcy. Jak mówi Tareck Ouaibi, dyrektor generalny Carrefour Polska, zadaniem nowej komórki ma być m.in. standaryzacja i uproszczenie procesów, a także zachowanie dużej spójności w komunikacji marki i ścisła współpraca z zespołem marketingowym.

Stanowisko dyrektor komunikacji objęła Izabella Rokicka, która będzie zarządzała nowym zespołem. Rokicka ma ponad 20-letnie doświadczenie w branży. Pracowała m.in. w firmach branży budowlanej, m.in. Cemex, gdzie odpowiadała za komunikację wewnętrzną, PR, obszar CSR oraz public affairs. Doświadczenie zawodowe zdobywała również m.in. w firmach ConRom Consulting Sztokholm, Citibank, NCC Kamis i White&Case.

Dodatkowo Rokicka przez 11 lat prowadziła działania Fundacji „Budujemy Przyszłość”. Oprócz tego angażuje się w promowanie idei dialogu społecznego, zrównoważonego rozwoju, promocję kobiet w biznesie oraz komunikację i współpracę z lokalnymi społecznościami. Jest absolwentką Uniwersytetu w Sztokholmie i London School of Public Relations.

Izabella Rokicka

Do nowego działu w Carrefour Polska został włączony dotychczasowy dział komunikacji zewnętrznej i PR, a jego dotychczasowa dyrektor i rzecznik prasowa marki, Maria Cieślikowska, rozstała się z firmą. (kd)

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj