Odświeżenie identyfikacji wizualnej jest częścią jubileuszowej kampanii firmy. Castorama obchodzi 20-lecie na polskim rynku.
W kampanii wykorzystane zostało nowe logo sieci, a także najnowszy projekt stroju doradcy. Nowa identyfikacja wizualna pojawia się po raz pierwszy w działaniach ogólnopolskich marki. Odświeżone logo zawiera niebieski napis i żółty łącznik. Taki znak „dobrze wkomponowuje się w tematykę odnoszącą się do bliskich relacji z klientami i całym otoczeniem spółki” – informuje spółka w komunikacie prasowym.
Poprzednie logo
Nowe logo
Jubileuszowa kampania realizowana jest pod hasłem „Razem damy radę”. Firma w ten sposób chce nawiązać do swojej misji, czyli zapewnienia klientom wsparcia w urządzaniu wnętrz i ogrodów. W spotach, które są emitowane od 13 marca, w roli doradcy handlowego sieci Castorama wystąpił aktor Rafał Rutkowski. Kampania „20 lat razem” potrwa do końca 2017 roku.