Catchers powiększyło grono swoich klientów. W kwietniu 2020 roku agencja rozpoczęła współpracę z Polską Izbą Firm Szkoleniowych, organizacją branżowa zrzeszającą firmy szkoleniowe i doradcze, a w miesiąc później – z Dott Polska, spółką oferującą najem hulajnóg elektrycznych. W obu przypadkach Catchers odpowiada za media relations.
Po stronie agencji działania na rzecz Polskiej Izby Firm Szkoleniowych koordynuje Hubert Koszela, partner. Współpracę nawiązano w wyniku działań new business. Polska Izba Firm Szkoleniowych nie korzystała wcześniej z usług agencji PR.
Logo Poskiej Izby Firm Szkoleniowych
Za obsługę Dott Polska odpowiada natomiast Karolina Kędziora, partner. Tego klienta pozyskano w wyniku polecenia. Dott Polska nie korzystało wcześniej z usług agencji PR.
Logo Dott
Strony nie podają pozostałych szczegółów współprac. (ak)