Cemex Polska, producent i sprzedawca cementu, betonu towarowego i kruszyw, poszerzył swoje struktury i otworzył dział komunikacji korporacyjnej i marketingu. Dyrektorem nowo powstałej komórki została 1 sierpnia Izabella Rokicka, która do tej pory pełniła funkcję dyrektora komunikacji i public affairs.
Nowy dział powstał z połączenia dwóch zespołów: marketingu oraz komunikacji korporacyjnej i public affairs. Będzie prowadził zintegrowaną komunikację dla wszystkich linii biznesowych betonu, cementu i kruszyw w zakresie usług promocyjnych, reklamowych i PR oraz komunikacji bezpośredniej z klientami.
Rokicka, która równolegle od 2009 roku pełni także obowiązki prezesa powołanej przez Cemex fundacji „Budujemy Przyszłość”, zajmie się dodatkowo koordynacją prac zespołu komunikacji Cemex w Republice Czeskiej. Z branżą PR-u i marketingu związana jest od ponad 10 lat. Posiada doświadczenie w zakresie budowania reputacji i relacji firmy z otoczeniem, komunikacji wewnętrznej, CSR-u, marketingu i zarządzania kryzysowego. Doświadczenie zawodowe zdobyła, pracując m.in. dla: SKANSKA, NCC, White & Case.
Jest absolwentką Królewskiego Uniwersytetu w Sztokholmie, Uniwersytetu Marii Curii-Skłodowskiej w Lublinie i London School of Public Relations. (es)