W listopadzie 2020 roku Ceneo.pl poinformowało o wprowadzeniu odświeżonego logo. Firma ma też nowy wygląd strony internetowej w wersji dektopowej. Zmiany mają wprowadzić większą przejrzystość oraz zapewnić użytkownikom „znacznie lepsze odczucia” podczas przeglądania i korzystania z funkcjonalności serwisu.
Nowo wprowadzony znak marki składa się z pomarańczowych liter układających się w nazwę „Ceneo”. Z logotypu zniknęła charakterystyczna „metka” i dopisek „.pl”. Jak wyjaśnia marka, decyzję o wprowadzeniu nowego logo podjęto po analizie aktualnych trendów. Zmiana ta była wprowadza stopniowo, jednak dopiero teraz, wraz z odświeżeniem serwisu internetowego, komunikowana jest szerszej publiczności.
Poprzednie logo
Nowe logo
Na stronie internetowej wprowadzono m.in. nowe ikony oraz zmieniono kolorystykę (która teraz uzupełnia się z wiodącym kolorem marki – pomarańczem) i font. Odmieniony został m.in. wygląd strony głównej i belki z kategoriami.
Strona główna
(ak)