Naciśnij przycisk odtwarzania, aby odsłuchać tę zawartość
1x
Szybkość odtwarzania- 0.5
- 0.6
- 0.7
- 0.8
- 0.9
- 1
- 1.1
- 1.2
- 1.3
- 1.5
- 2
Centralny Port Komunikacyjny wybrał Lighthouse. centralny port komunikacyjny rozstrzygnął przetarg na opracowanie pełnej strategii komunikacji oraz komunikacji kryzysowej. zadanie to powierzono lighthouse. umowa cpk – inwestycji infrastrukturalnej, której celem jest stworzenie nowoczesnego systemu transportowego integrującego obszar lotniczy, kolejowy i drogowy – z lighthouse została zawarta na początku kwietnia 2025 roku. agencja odpowiada za opracowanie kompleksowej strategii komunikacji projektu na lata 2025-2027, która ma umożliwić „skuteczne wyjaśnienie roli i charakteru inwestycji”. jak zapowiada lighthouse, w tym celu przeprowadzone zostaną m.in. badania opinii publicznej na temat społecznego odbioru inwestycji. agencja opracuje również strategię komunikacji kryzysowej w kluczowych dla cpk obszarach. w zakresie obowiązków lighthouse jest ponadto bieżące doradztwo w sytuacjach kryzysowych. „cpk to jedna z najbardziej złożonych inwestycji realizowanych dziś w europie. w związku z tym działania komunikacyjne wokół niej muszą być bardzo precyzyjnie zaplanowane. kluczowe jest zrozumienie potrzeb i oczekiwań komunikacyjnych różnych grup interesariuszy, stworzenie jasnego przekazu oraz budowanie dialogu na wszystkich płaszczyznach projektu” – mówi jarosław bańda, dyrektor zarządzający w lighthouse. umowa lighthouse ze spółką centralny port komunikacyjny będzie obowiązywała do końca roku. z ramienia agencji za realizację działań odpowiada zespół pod kierownictwem michała kwietniewskiego, unit directora. (mb).
Centralny Port Komunikacyjny rozstrzygnął przetarg na opracowanie pełnej strategii komunikacji oraz komunikacji kryzysowej. Zadanie to powierzono Lighthouse.
Umowa CPK – inwestycji infrastrukturalnej, której celem jest stworzenie nowoczesnego systemu transportowego integrującego obszar lotniczy, kolejowy i drogowy – z Lighthouse została zawarta na początku kwietnia 2025 roku. Agencja odpowiada za opracowanie kompleksowej strategii komunikacji projektu na lata 2025-2027, która ma umożliwić „skuteczne wyjaśnienie roli i charakteru inwestycji”. Jak zapowiada Lighthouse, w tym celu przeprowadzone zostaną m.in. badania opinii publicznej na temat społecznego odbioru inwestycji. Agencja opracuje również strategię komunikacji kryzysowej w kluczowych dla CPK obszarach. W zakresie obowiązków Lighthouse jest ponadto bieżące doradztwo w sytuacjach kryzysowych.
„CPK to jedna z najbardziej złożonych inwestycji realizowanych dziś w Europie. W związku z tym działania komunikacyjne wokół niej muszą być bardzo precyzyjnie zaplanowane. Kluczowe jest zrozumienie potrzeb i oczekiwań komunikacyjnych różnych grup interesariuszy, stworzenie jasnego przekazu oraz budowanie dialogu na wszystkich płaszczyznach projektu” – mówi Jarosław Bańda, dyrektor zarządzający w Lighthouse.
Umowa Lighthouse ze spółką Centralny Port Komunikacyjny będzie obowiązywała do końca roku.
Z ramienia agencji za realizację działań odpowiada zespół pod kierownictwem Michała Kwietniewskiego, Unit Directora. (mb)
Ciekawe, że w systemie CPK nie ma śladu po tym przetargu… ot transparentność…