Agencja marketingu i public relations INTRO PR od maja rozpoczęła działania komunikacyjne dla Centrum Medycznego OnkoTerm. Agencja odpowiada za strategię wizerunkową i działania PR marki.
Centrum Medyczne OnkoTerm z siedzibą w Rybniku specjalizuje się w leczeniu chorób nowotworowych. Jako jedyny ośrodek na Śląsku proponuje miejscową hipertermię głęboką, uznawaną za czwartą broń (obok chemioterapii, radioterapii i chirurgii onkologicznej) do walki z rakiem.
INTRO PR odpowiada za realizację strategii komunikacji wizerunkowej oraz działania PR marki. Do głównych zadań agencji należy stałe doradztwo w obszarze marketingu i PR (na zasadzie outsourcingu działu promocji firmy), tworzenie artykułów eksperckich z przeznaczeniem na bloga firmowego www.hipertermia.eu oraz prowadzenie komunikacji w serwisie społecznościowym Facebook.
Klienta pozyskano w drodze rekomendacji. Umowa o współpracy zawarta została na czas określony. (red)