Centrum Systemów Informacyjnych Ochrony Zdrowia rozstrzygnęło przetarg na promocję „Elektronicznej Platformy Gromadzenia, Analizy i Udostępniania zasobów cyfrowych o Zdarzeniach Medycznych”. Uczestniczyły w nim dwa konsorcja. Wybrano ofertę agencji Partner of Promotion oraz Infinity Media, wycenioną na 3,1 mln zł.
Poza tym konsorcjum w przetargu ofertę złożyły także agencje Glaubicz Garwolińska Consultants i Codemedia. Zaoferowana przez nie kwota to 3,5 mln zł.
Zwycięzca przetargu będzie odpowiedzialny za zaplanowanie i przeprowadzenie kampanii PR dla projektu, stałą obsługę medialną i doradztwo. Organizator przetargu na to zamówienie przeznaczył 3,7 mln zł: 3 mln na zamówienie podstawowe i 700 tys. zł na zamówienie uzupełniające.
Przy ocenie ofert brano pod uwagę cenę oraz koncepcję kreatywna kampanii (po 50 proc. pkt). (ks)