wtorek, 5 listopada, 2024
Strona głównaAktualnościCentrum Sztuki Współczesnej zwraca się do domorosłych krytyków

Centrum Sztuki Współczesnej zwraca się do domorosłych krytyków

Centrum Sztuki Współczesnej Zamek Ujazdowski prowadzi kampanię, w ramach której zachęca do poznawania sztuki współczesnej i wyrażania swojego zdania. „Każdy ma prawo do własnej opinii na temat tego, co zobaczył. Dzięki niemu galeria staje się miejscem poszukiwania i odkrywania” – mówi Adam Nowakowski, szef działu strategii agencji Leo Burnett Warszawa, która przygotowała kampanię.

Punktem wyjścia do zaprojektowania działań był insight, według którego każdy lubi wcielać się w rolę krytyka. W związku z tym kreacje przygotowane w ramach kampanii przytaczają typowe wypowiedzi w rodzaju „absurdalny ten plakat”, „też tak potrafię” czy „mam w domu identyczny, tylko ładniejszy”.


Plakaty CSW Zamek Ujazdowski przygotowane w ramach kampanii

„Naszą akcją chcemy uzmysłowić warszawiakom, że wrodzony krytycyzm jest konieczny do odbioru sztuki współczesnej” – dodaje Nowakowski.

Komunikacja kampanii jest widoczna od 1 sierpnia 2019 roku w outdoorze, prasie i internecie. Działania kierowane są głównie do mieszkańców stolicy. (mp)

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj