poniedziałek, 25 listopada, 2024
Strona głównaAktualnościCharyzma to nie wszystko

Charyzma to nie wszystko

Stworzenie unikalnego wizerunku przedsiębiorstwa może okazać się kluczowe w procesie budowania silnej pozycji na rynku – czytamy w artykule Tomasza Miareckiego na łamach Rzeczpospolitej.

Autor artykułu podaje przykład IKEI – firmy, której udało się stworzyć „kultową markę” i z którą silnie identyfikują się zarówno pracownicy, jak i klienci. Jak zaznacza Miarecki, kształtowanie niepowtarzalnego wizerunku jest ściśle związane z opracowaniem strategii corporate identity. Jak czytamy, „sama charyzma do zbudowania marki nie zawsze wystarcza. Razem z nią iść musi praktyczny pomysł na sukces, choćby przemyślane działania z zakresu komunikacji marki”.(ks)

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj