Chatbot stworzony przez studio KODA Bots wspiera komunikację trasy koncertowej Męskie Granie, organizowanej przez markę Żywiec. Rozwiązanie jest dostępne na platformie Messenger. Wystarczy kliknąć przycisk „wyślij wiadomość” na stronie Męskie Granie na Facebooku. Użytkownik może wybrać interesujący go temat lub wpisać swoje pytanie dotyczące trasy koncertowej.
Przez pierwsze trzy tygodnie chatbot poprawnie zinterpretował 94 proc. wysłanych do niego pytań. W 55 proc. przypadków jego odpowiedzi były dla użytkowników wyczerpujące – czytamy w przesłanym materiale prasowym.
„Wnioski z setek konwersacji są dla nas fantastycznym materiałem do optymalizacji działania chatbota. Zarówno na poziomie jego konstrukcji, jak i planowania interakcji z użytkownikiem, czyli odpowiadania w języku naturalnym na zadawane pytania. Cieszymy się z tego, że dla większości użytkowników chatbot stanowi wyczerpujące źródło informacji. Dodatkowe pytania kierowane bezpośrednio do moderatora najczęściej wynikały z chęci ich potwierdzenia lub uzupełnienia” – wyjaśnia Mariusz Pełechaty, Head of Product w KODA Bots.
Żywiec korzysta z danych Instytutu Monitorowania Mediów. (pk)