niedziela, 17 listopada, 2024
Strona głównaAktualności„Check it before it’s removed”: w social mediach przeciwko rakowi piersi

„Check it before it’s removed”: w social mediach przeciwko rakowi piersi

Organizacja Pink Ribbon Germany zorganizowała akcję „Check it before it’s removed”. Kampania ma zwiększać świadomość na temat raka piersi i zachęcać kobiety do regularnego sprawdzania i badania piersi.

„Check it before it’s removed” czyli „Sprawdź, zanim zostanie usunięte” to kampania dotycząca raka piersi, która jednocześnie wyśmiewa Facebooka i Instagram.

W ramach akcji powstała sesja zdjęciowa, prezentująca 17 kobiet z odsłoniętą piersią. Fotografie można udostępnić na Facebooku i Instagramie. Jak czytamy, oba kanały automatycznie blokują zdjęcia, na których widać kobiece sutki, więc hasło „Check it before it’s removed” dotyczy nie tylko raka piersi, lecz także odnosi się do polityki serwisów społecznościowych. Kampanię przygotowała agencja DDB Germany.

[[{“fid”:”20224″,”view_mode”:”default”,”fields”:{“format”:”default”},”type”:”media”,”attributes”:{“class”:”media-element file-default”}}]]

Zgodnie z przewidywaniami, zdjęcia zostały ocenzurowane w kanałach społecznościowych po kilku godzinach. Zanim to się stało, były jednak udostępniane tysiące razy – a wraz z nimi hasło kampanii. O akcji poinformowały media takie jak The New York Times, BILD online czy stern.de. (mb)

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj