Państwowa Agencja Rozwiązywania Problemów organizuje kampanię społeczną. Projekt pod hasłem „Ciąża bez alkoholu” jest skierowany do kobiet w ciąży i tych, które w najblizszym czasie planują macierzyństwo. Ma on uzmysłowić, że w czasie ciąży nie ma bezpiecznej dawki alkoholu, która nie zaszkodziłaby dziecku.
Kampania rozpoczęła się na początku września i ma potrwać do końca roku. Informacje o akcji ukażą się w prasie, kinach, telewizji i Internecie. Kampania widoczna będzie także na nośnikach reklamy zewnętrznej AMS oraz Clear Channel w 11 największych miastach Polski. Wszyscy właściciele mediów biorących udział w kampanii udostępnili czas i powierzchnię darmowo lub po kosztach technicznych.
Strategię medialną kampanii społecznej opracował dom mediowy Media Concept – pośredniczył między jej organizatorem a mediami oraz nadzoruje jej przebieg w zakresie prawidłowej emisji reklam społecznych. Wszelkie działania są w tym przypadku prowadzone pro publico bono. (kk)