piątek, 20 grudnia, 2024
Strona głównaAktualnościCiężarówka z reklamą domu pogrzebowego zachęca do szczepień

Ciężarówka z reklamą domu pogrzebowego zachęca do szczepień

19 września 2021 roku w Charlotte w Karolinie Północnej w nietypowy sposób promowano szczepienia przeciw COVID-19 – podaje edition.cnn.com. W czasie rozgrywek piłki nożnej przez miasto przejechała ciężarówka reklamująca dom pogrzebowy Wilmore Funeral Home. Grafika na samochodzie była opatrzona hasłem „Nie szczepcie się”.

Jak informuje źródło, akcja w niestandardowy sposób miała przekonać mieszkańców do szczepień. To inicjatywa jednej z agencji reklamowych w Charlotte – Boone Oakley. W rzeczywistości zakład pogrzebowy Wilmore nie istnieje, a na stronie internetowej wymyślonej firmy umieszczono komunikat zachęcający do przyjęcia szczepionki przeciw COVID-19 oraz przycisk „Zaszczep się teraz”, który przekierowuje do wybranej placówki medycznej wykonującej szczepienia.

Źródło: screen youtube.com/ FOX 46 Charlotte

Właściciel agencji postawił na niekonwencjonalną kampanię, ponieważ standardowa komunikacja nie jest już wystarczająca – czytamy. W Stanach Zjednoczonych w pełni zaszczepiło się 54,7 proc. obywateli, a w Karolinie Północnej – jedynie 48,8 proc. mieszkańców.

Edition.cnn.com relacjonuje, że działania wzbudziły zainteresowanie społeczności, a placówka medyczna, która zdecydowała się na współpracę z agencją, odnotowała wzrost zainteresowania szczepieniami. (ap)

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj