niedziela, 17 listopada, 2024
Strona głównaAktualnościCircle K Polska powierza Graylingowi kolejne obowiązki

Circle K Polska powierza Graylingowi kolejne obowiązki

Circle K Polska – sieć stacji paliw, która do niedawna funkcjonowała jako Statoil Fuel & Retail Polska – poszerzyła współpracę z Grayling Poland. Firma, która od maja 2017 roku zajmuje się komunikacją korporacyjną i produktową spółki, będzie obsługiwać również jej media społecznościowe i koordynować działania z influencerami.

Grayling Poland zajmie się opracowaniem i realizowaniem strategii obecności marki w mediach społecznościowych. Przygotuje też koncepcję kreatywną i treści oraz zajmie się profilami na Facebooku i Instagramie. Z ramienia agencji za działania dla klienta będą odpowiadać Anna Kuprian, szefowa działu digital, oraz Agata Kwapień, Account Manager.

Warszawska agencja przed nawiązaniem stałej współpracy z Circle K Polska – oraz jej rozszerzeniem o obsługę mediów społecznościowych – realizowała dla sieci pojedyncze projekty i zorganizowała trzy wydarzenia, które miały na celu wprowadzenie marki na rynek polski.

Strony nie ujawniają, na jak długo podpisały umowę. (mp)

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj