Sieć stacji paliw Circle K Polska, znana do tej pory jako Statoil Fuel & Retail Polska, rozpoczęła stałą współpracę z agencją Grayling Poland.
Agencja będzie odpowiedzialna za opracowanie i realizację całościowej strategii komunikacji korporacyjnej spółki. Do obowiązków Grayling Poland należą także prowadzenie biura prasowego firmy oraz bieżące doradztwo w zakresie komunikacji wewnętrznej i działań B2B.
Wcześniej Circle K współpracowało z agencją projektowo, przy organizacji eventów związanych z wprowadzeniem marki na polski rynek.
Do współpracy z Circle K Polska doszło w wyniku przetargu, który obejmował dwa etapy: działania eventowe, za które odpowiadał dział konsumencki, oraz stałą współpracę w zakresie komunikacji korporacyjnej. Strony nie informują, na jak długo zawarto umowę.
Po stronie Grayling za działania odpowiadają Bartosz Sroka, Senior Account Manager oraz Paulina Deryło, Account Executive – zespół z działu korporacyjnego agencji.
Grayling Poland korzysta z danych Instytutu Monitorowania Mediów. (mb)