Do grona klientów Ciszewski Public Relations (NOVA Communication Group) dołączyła firma farmaceutyczna Roche Polska. Umowa współpracy z Roche Polska obejmuje organizację kampanii społeczno-edukacyjnej na temat wirusowego zapalenia wątroby typu C (WZW C) pod hasłem „Zostań w grze!”. Celem akcji jest zwiększenie świadomości społeczeństwa polskiego na temat zagrożeń związanych z WZW C zwanej przez ekspertów „cichą epidemią”. W ramach kampanii będą podejmowane działania, które mają skłonić możliwie szeroką grupę osób do przebadania się na obecność wirusa Hepatitis C Virus (HCV). Motywem przewodnim kampanii „Zostań w grze!” są żółte kartki, które będą wręczane przechodniom przez osoby w strojach sędziów piłkarskich w największych polskich miastach. Kartki mają być symbolicznym ostrzeżeniem przed WZW C. Znajdzie się na nich informacja o chorobie, grupach ryzyka oraz apel o przebadanie się pod kątem zarażenia wirusem wywołującym zapalenie wątroby typu C. Akcję społeczno-edukacyjną zainaugurowało spotkanie prasowe, które odbyło się 4 marca br. podczas II Forum Zakażeń w Krakowie. Tego samego dnia został zorganizowany pierwszy z cyklu happeningów z żółtymi kartkami.W maju br. w ramach kampanii „Zostań w grze!” odbędzie się seria bezpłatnych konsultacji lekarskich oraz badań diagnostycznych na obecność wirusa HCV. Akcja obejmie pięć największych polskich miast. Podsumowanie działań odbędzie się 1 października br. podczas Międzynarodowego Dnia Walki z Wirusowym Zapaleniem Wątroby Typu C w Warszawie. Partnerami kampanii są obecnie: firma Roche Polska Sp. z o.o., Fundacja św. Jerzego, Polska Grupa Ekspertów oraz Konsultant Krajowy ds. Chorób Zakaźnych. Umowa Ciszewski Public Relations z Roche Polska obejmuje również standardowe działania typu media relations. Szczegółowe informacje na temat kampanii społeczno-edukacyjnej „Zostań w grze!” będzie można znaleźć na stronie internetowej www.hcv.pl. Obecnie tworzona jest specjalna podstrona.