sobota, 11 stycznia, 2025
Strona głównaAktualnościCiszewski Public Relations powiększa zespół

Ciszewski Public Relations powiększa zespół

Agencja Ciszewski PR przyjęła dwie nowe osoby do zespołu obsługującego projekty sportowe oraz jedną do działu IT. Dwie osoby, z dotychczasowego zespołu, awansowały: Małgorzata Rakoca ze stanowiska account executive na account managera i Agnieszka Nowak ze stanowiska junior account executive na account executive.


Grzegorz Olkusznik objął stanowisko account executive’a w dziale sport. Obecnie pracuje przy obsłudze projektu Samsung Athletic Cup 2007. Przed dołączeniem do zespołu CPR pracował w dziale marketingu agencji informacyjnej Reuters Europe. Ukończył studia na Wydziale Nauk Ekonomicznych UW.







Piotr Hayder został przyjęty jako junior account executive również do działu sport. W Ciszewski PR zajmuje się działaniami na rzecz Związku Piłki Ręcznej w Polsce oraz pracuje dla kanału nSport platformy cyfrowej n. Wcześniej pracował jako dziennikarz sportowy Axel Springer Polska oraz reporter Polskiej Agencji Prasowej. Jest absolwentem Instytutu Etnologii i Antropologii Kulturowej Uniwersytetu Warszawskiego.





Paweł Tomczuk dołączył do działu IT w Ciszewski Public Relations na stanowisko junior account executive’a. Zajmuje się działaniami public relations dla firmy CA. Doświadczenie zawodowe zdobywał jako specjalista ds. marketingu i PR w agencji interaktywnej IT Business Centre, zajmował się tam działaniami public relations dla firm Neoware oraz Jetro. Jest studentem trzeciego roku na Wydziale Psychologii Uniwersytetu Warszawskiego. (kk)

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj