Agencja Ciszewski PR przyjęła dwie nowe osoby do zespołu obsługującego projekty sportowe oraz jedną do działu IT. Dwie osoby, z dotychczasowego zespołu, awansowały: Małgorzata Rakoca ze stanowiska account executive na account managera i Agnieszka Nowak ze stanowiska junior account executive na account executive.
Grzegorz Olkusznik objął stanowisko account executive’a w dziale sport. Obecnie pracuje przy obsłudze projektu Samsung Athletic Cup 2007. Przed dołączeniem do zespołu CPR pracował w dziale marketingu agencji informacyjnej Reuters Europe. Ukończył studia na Wydziale Nauk Ekonomicznych UW.
Piotr Hayder został przyjęty jako junior account executive również do działu sport. W Ciszewski PR zajmuje się działaniami na rzecz Związku Piłki Ręcznej w Polsce oraz pracuje dla kanału nSport platformy cyfrowej n. Wcześniej pracował jako dziennikarz sportowy Axel Springer Polska oraz reporter Polskiej Agencji Prasowej. Jest absolwentem Instytutu Etnologii i Antropologii Kulturowej Uniwersytetu Warszawskiego.
Paweł Tomczuk dołączył do działu IT w Ciszewski Public Relations na stanowisko junior account executive’a. Zajmuje się działaniami public relations dla firmy CA. Doświadczenie zawodowe zdobywał jako specjalista ds. marketingu i PR w agencji interaktywnej IT Business Centre, zajmował się tam działaniami public relations dla firm Neoware oraz Jetro. Jest studentem trzeciego roku na Wydziale Psychologii Uniwersytetu Warszawskiego. (kk)